Jeg er, som den første fotograf i Danmark, certificeret som kundemagnetisk fotograf i Emotionelle Kundetyper® ved Kundemagneterne.
Det handler om at tiltrække kunder – ikke at jage dem
Jeg er, som den første fotograf i Danmark, certificeret som kundemagnetisk fotograf i Emotionelle Kundetyper® ved Kundemagneterne. Og hvad betyder det for dig? Det betyder, at jeg er uddannet til at målrette mit arbejde mod forskellige kundetyper, så du får fotos, der får lige præcis din målgruppe til at reagere. Når jeg arbejder med kundetyper, arbejder jeg med fire forskellige typer: Rød, gul, blå og grøn.Og den tilgang kan komme dig til gode – min erfaring som kundemagnetisk fotograf og ekspertviden om kundetyper betyder nemlig, at du kan få lavet eksempelvis portrætbilleder, der er skræddersyet til at tiltale den målgruppe, du markedsfører dig mod.
Skal vi ramme din målgruppe lige i hjertekulen?
Jeg kan både finde frem til og rådgive dig om din målgruppe, så vi sammen får skabt det bedste billede af dig. Ved du allerede selv, enten gennem workshoppen hos Kundemagneterne eller deres onlineworkshop, hvilken kundetype du skal målrette dig efter? Intet problem! Så er det bare mit udgangspunkt i dit arbejde for dig.Jeg er uddannet fra hold nummer 2, der blev færdig med certificering i Emotionelle Kundetyper® i Aalborg i 2017. Jeg har derfor ekspertisen til at vide, hvad der skal til for at lave de billeder, du har brug for – uanset om de er røde, gule, blå eller grønne. Jeg står klar med råd og sparring, og jeg hjælper dig gennem hele processen – lige til du står med de færdige billeder i hånden.
Har du brug for (mere) hjælp til at ramme din målgruppe?
Skal hele markedsføringen have en overhaling? Så kan jeg sætte dig i kontakt med de helt rette mennesker – jeg kender nemlig flere svine-dygtige mennesker, der alle er eksperter i emotionelle kundetyper. Det betyder, at jeg kan hjælpe dig med en 360-graders løsning, uanset lokation, kundetype og ydelse.Se dét kalder jeg nem og overskuelig markedsføring.Er du ikke helst skarp i de forskellige kundetyper? Jeg hjælper dig hjertens gerne med at finde frem til lige netop den eller de kundetyper, du bør markedsføre dig mod.Og ellers kan du få en kort intro til de forskellige kundetyper herunder
Røde billeder – sådan kommunikerer du rødt
De røde kundetyper søger det nye. De er trendsættere og har ofte et stærkt budskab, de gerne vil nå ud til deres kunder med gennem billederne.
Gule billeder – sådan kommunikerer du gult
Billederne for den gule kundetype skal være varme, ærlige og nærværende. Det skal lyse ud af dem, at det er personen på og personligheden bag billedet og ikke produktet, man som kunde handler hos.
Blå billeder – sådan kommunikerer du blåt
For de blå kundetyper handler det om at signalere noget storslået og prestigefyldt. Billederne skal være rummelige med højt til loftet og indeholde en indfangelse af muligheden for at nå noget større.
Grønne billeder – sådan kommunikerer du grønt
Når du skal fange den grønne kundetype skal billederne være enkle og taget i deres daglige omgivelser, så der derved virker trygge og autentiske.
Vi anvender cookies til forbedring af din oplevelse af vores website. Vi bruger cookies til webstatistik, webanalyse og markedsføring
Dette website anvender cookies til at forbedre din oplevelse når du navigerer på sitet. Ud af disse cookies er nogle kategoriseret som nødvendige gemt i din browser da de er essentielle for de basale funktionaliteter på websitet. Vi anvender også tredjeparts cookies til at analysere og forstå de besøgendes anvendelse af websitet. Disse cookies vil blive gemt i din browser, men kun hvis du tillader det. Du kar også mulighed for at afvise disse cookies. Dog er det muligt at dette forringer din oplevelse af websitet.
Du kan læse mere om vores GDPR og cookie-politik her: https://johnykristensen.dk/gdpr/
Nødvendige cookies er essentielle for at dette website fungerer optimalt. Denne kategori indeholder cookies der forsikrer basal funktionalitet og sikkerhed. Disse cookies lagrer ingen personlige informationer.
Reklame-cookies anvendes til at evaluere de reklame-kampagner der anvendes i websitets marketing. Disse anvendes til analyse og optimering af marketingskampagner.