Kundemagnetisk fotograf

 – Det handler om at tiltrække kunder og ikke jage dem!

Jeg er, som den første fotograf i Danmark, certificeret som kundemagnetisk fotograf i Emotionelle Kundetyper® ved Kundemagneterne, og jeg er derfor uddannet til at arbejde med de fire kundetyper; rød, gul, blå og grøn. Min erfaring som kundemagnetisk fotograf og ekspertviden om kundetyper gør mig i stand til at hjælpe dig med at få lavet et portrætbillede, der er målrettet den målgruppe, du markedsfører dig mod. Jeg kan både finde frem til og rådgive dig om din målgruppe, så vi sammen får skabt det bedste billede af dig. Ved du allerede selv, enten gennem workshoppen hos Kundemagneterne eller deres onlineworkshop, hvilken kundetype, du skal målrette dig efter, så agerer jeg også meget gerne ud fra den viden.

Jeg har ekspertisen til at vide, hvad der skal til for at lave de billeder, du har brug for – om de er røde, gule, blå eller grønne, og jeg hjælper dig gennem processen fra du beslutter dig for at skulle have taget billeder, til du sidder med de færdige billeder i hånden. Jeg har også kendskab til de andre eksperter i emotionelle kundetyper, så du ud fra lokation, kundetype og ydelse kan blive guidet videre og få en markedsføringsproces, der er nem og overskuelig.

Jeg er uddannet fra hold nummer 2, der blev færdig med certificering i Emotionelle Kundetyper® Aalborg i 2017. Er du blevet nysgerrig på, hvordan det er at være kundemagnetisk i din markedsføring er, og hvad det vil sige at være fotograf certificeret iEmotionelle Kundetyper®, er du mere end velkommen til at kontakte mig eller besøge Kundemagneterne – der er alle muligheder for, at optimere dit salg og øge tilstrømningen af kunder til din virksomhed.

 

Røde billeder – sådan kommunikerer du rødt

De røde kundetyper søger det nye. De er trendsættere og har ofte et stærkt budskab, de gerne vil nå ud til deres kunder med gennem billederne.

 

Gule billeder – sådan kommunikerer du gult

Billederne for den gule kundetype skal være varme, ærlige og nærværende. Det skal lyse ud af dem, at det er personen på og personligheden bag billedet og ikke produktet, man som kunde handler hos.

Blå billeder – sådan kommunikerer du blåt

For de blå kundetyper handler det om at signalere noget storslået og prestigefyldt. Billederne skal være rummelige med højt til loftet og indeholde en indfangelse af muligheden for at nå noget større.

Grønne billeder – sådan kommunikerer du grønt

Når du skal fange den grønne kundetype skal billederne være enkle og taget i deres daglige omgivelser, så der derved virker trygge og autentiske.

Vil du vide mere?

Vil du gerne vide mere om hvordan jeg som certificeret kundemagnetisk fotograf kan guide og hjælpe dig til flere kunder, kontakt mig endelig. Jeg vil glæde mig til at hjælpe dig med at få mere skub i din virksomhed. 

 

Kontakt Johny og få den hjælp

Udfyld nedestående felter og tryk på "send" så vender jeg tilbage med det rette svar. Intet er for småt eller for stort. Det er altid helt uforpligtende og kontakte mig.